لیست مقالات پذیرفته شده در نهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک
لیست
مقالات پذیرفته شده در نهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک
فهرست
کامل اسامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس اعلام میگردد. از جمع 476 مقاله ارسالی؛
با توجه به ظرفیت محدود سالنهای موازی ارائه مقاله در کنفرانس، و همچنین تنوع
موضوعی مقالات، تعداد 15
مقاله دارای اولویت بالاتر برای ارائه
حضوری معرفی گردیده است و سایر مقالات به شکل پوستر در محل کنفرانس به نمایش
درخواهد آمد. با توجه به سطح کیفی مناسب مقالات، گواهینامه ارائه مقاله به هر دو
شکل در کنفرانس به صورت یکسان و بدون ذکر شیوه ارائه صادر خواهد گردید.
|
کد مقاله |
عنوان مقاله |
نوع پذیرش |
توضیحات |
|
19746 |
پویایی های سیستم، ابزاری جهت شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد و طراحی نقشه استراتژی |
ارائه |
ارائه گواهینامه پذیرش مقاله |
|
20782 |
درآمدی بر مختصات مدل کنترل استراتژیک در سطح شرکت های ایرانی |
||
|
20893 |
چارچوبي براي تدوين استراتژي تکنولوژي در کشورهاي در حال توسعه |
||
|
21522 |
بررسی عوامل درونی و محیطی موثر بر اثربخشی استراتژی های سازمان: اثر واسطه ای انعطاف پذیری استراتژیک |
||
|
23890 |
مدیریت عملکرد مبتنی بر استراتژی در صنعت داروسازی |
||
|
26776 |
مدلسازي کيفي عوامل مؤثر بر موفقيت/شکست پيادهسازي تصميمات استراتژيک در صنعت گاز با استفاده از نگاشت شناختي |
||
|
28663 |
تبیین شاخصهای کلیدی عملکرد تولید ملی از منظر رهبری با رویکرد BSC |
||
|
32585 |
جاري سازي استراتژی توسعه محصول به کمک تحقیقات بازاریابی (مورد کاوی: شرکت اوزان) |
||
|
32881 |
تدوین استراتژی در خدمات مشاوره مدیریت با راهبرد اقیانوس آبی |
||
|
33658 |
ارتقای عملکرد نوآورانه از طریق
بهبود سرعت تصمیمگیری استراتژیک |
||
|
34657 |
ارائه مدلی جهت تعیین میزان بلوغ
مدیریت استراتژیک و هوش تجاری در سازمان ها و قابلیت همسویی آن ها |
||
|
37136 |
خلق سبد سناریوهای محصولات نفتی ایران |
||
|
25851 |
ارزیابی عملکرد شرکت از پنج منظر کارت امتیاز متوازن |
||
|
37062 |
مدلسازی تاثیر پیچیدگی استراتژیک بر عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن توسعه يافته( مورد مطالعه : شركتهاي پيمانكاري صنعت نفت و گاز جنوب كشور) |
||
|
912001 |
بررسی ابعاد رابطة "كنترل راهبردي" و "بهرهوري منابع انسانی" در سازمان (مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت) |
||
|
17785 |
تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی استراتژیک در توسعه برند ایرانی |
پوستر |
ارائه گواهینامه پذیرش مقاله |
|
18377 |
( بررسي سطوح استراتژي در ساختار سازماني شركت هاي هلدينگ) |
||
|
18414 |
توسعه رويکردي ترکيبي به منظور اجراي کنترل استراتژيک در محيطهاي پويا و پيچيده |
||
|
19080 |
استفاده از الگوریتم ژنتیک در زمانبندی تک ماشین |
||
|
19524 |
چهار الگوی مدیریت استراتژیک و نقش آن در هوشیاری رقابتی |
||
|
19783 |
تحليل استراتژیک زنجيره ارزش در خوشه های صنعتی (مطالعه موردی خوشه صنعتی کفش خراسان رضوی) |
||
|
21078 |
نقش تئوری سیستم ها در طرح ریزی استراتژیک |
||
|
21115 |
تحلیل شاخص های گردشگری بر اساس ماتریس BCG |
||
|
21152 |
بررسي موقعيت رقابتي از راه ارزيابي زنجيرهي ارزش سازمان با استفاده از رويكرد منبع محور |
||
|
21337 |
شناسایی پارامترهای کلیدی در تدوین راهبرد فناوری سازمان، موثر برموفقیت پروژه های انتقال فناوری در محیط CoPS (با رویکرد سازمان های موجود در کشورهای توسعه یافته) |
||
|
21448 |
چرخه خلق دانش در آينده پژوهي با معرفی روش انتگرال و آینده های انتگرال |
||
|
23039 |
مدل بلوغ سازمان هاي استراتژي محور |
||
|
23927 |
تعيين روابط مضامين استراتژيك و سنجه هاي عملكردي با استفاده ازکارت امتيازي متوازن BSC ( مورد مطالعه شرکت سايپا پرس ) |
||
|
25111 |
معرفي مدل تلفيق سه گانه G-S-E (برنامه ريزي و مديريت تعالي استراتژيک سازماني) |
||
|
25222 |
ارزيابي ميزان تحقق اهداف استراتژيک در شرکت فولاد مبارکه اصفهان |
||
|
26258 |
برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های هولدینگ پروژه محور در صنعت برق ایران |
||
|
26332 |
تحليل استراتژيک آميخته بازاريابي سازمانيهاي اسنادي غيرانتفاعي کشور (مطالعه موردي: موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران) |
||
|
26961 |
تحليل عوامل موثر بر پاسخگويي به تغييرات محيطي در شرکت فولاد مبارکه اصفهان |
||
|
27183 |
عوامل شخصيتي و تأثير گروه بر تدوين استراتژي سازماني |
||
|
28478 |
الگوئی برای بيانيه چشمانداز و نقشه استراتژي شهرداريها |
||
|
30217 |
معرفی الگوی برنامه های آموزشی و درسی مبتنی بر پرورش تفکر استراتژیک دانش آموزان در مدارس |
||
|
31808 |
ارائه مدل تصمیم گیری هوشمند و سیستماتیک استراتژي بازاريابي برای بنگاههای صادرکننده |
||
|
33288 |
Quantitative approach to blue ocean strategy using genetic algorithm |
||
|
33325 |
The foresight Scenario planning in governmental decision making |
||
|
33584 |
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تحقیق و
توسعه برای ارزیابی استراتژیهای وظیفه ای بازاریابی در منطق فازی |
||
|
34324 |
تحول استراتژیک (مطالعه ی موردی : شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران ) |
||
|
34398 |
بکار گیری رویکرد تئوری سیستم های خاکستری جهت رتبه بندي اهداف استراتژيک کارت امتیازی متوازن در شرایط عدم قطعیت |
||
|
34435 |
طراحی مدل ارزیابی عملکرد در مراکز آموزشی با استفاده ازتلفیق BSCوEFQM |
||
|
34694 |
رابطة کنترل استراتژیک با شکاف هویت سازمانی و استراتژی سطح شرکت |
||
|
36692 |
ارتبـاطات و اجـرای استـراتژی |
||
|
36951 |
تحلیل تاثیرگذاری فرصت های استراتژیک بازاریابی بر عملکرد سازمانی از طریق قابلیت های بازاریابی |
||
|
36581 |
برنامه ريزي استراتژيک و تدوين استراتژي هاي صنعت هوايي کشور |
||
|
22558 |
تدوین استراتژی برای سازمان به کمکBSC،QFD )مطالعه موردی پتروشیمی بوعلی سینا) |
||
|
33695 |
طراحي چارچوب اختصاصي برنامه ريزي راهبردي واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات شرکت نفت ايران |
||
|
19265 |
برنامه ریزی و تدوین استراتژی نوین تلفیقی در برونسپاری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران |
||
|
32215 |
چارچوب مفهومی اثر گرایش استراتژیک برمدیریت سبد پروژه و موفقیت کسب وکار |
http://strategicmanagement.ir
این وبلاگ جهت آماده سازی هر چه بهتر برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک راه اندازی شده است.